Fiat 500e

Influencer kommunikáció

A Fiat az új elektromos Fiat 500e városi kisautójának bevezetését szerette volna influencer tevékenységgel is támogatni. A kampány két fázisban valósult meg: míg az elsőnek a Westend elé kihelyezett titokzatos konténer állt a középpontjában, addig a második fázisban már az autó került fókuszba. Természetesen mindkét fázishoz változatos influencertevékenység kapcsolódott.

Videó
A kampányról készült videónkból végigkövethető a konténer felállítása, majd annak leleplezése is.
Az influencerek

A kampányhoz a környezettudatosságra ügyelő, fiatalos, városban elő, és az autók, illetve a vezetés iránt lelkes influencereket ajánlottunk az ügyfélnek. A következő véleményvezérekre esett a választás: Eke Angéla színművésznő, Nagy Bogi énekesnő, Nagy Niki fotós és blogger, Balogh Eleni szépségkirálynő.

1. fázis
A titokzatos konténer

Az első fázis a Westend előtti konténer kihelyezésével, majd később a konténer tartalmának leleplezésével párhuzamosan futott. Az influencerek címére egy titokzatos fadobozt kézbesítettünk. A dobozban számos környezettudatosságra utaló nyomot és a Westend koordinátáit helyeztük el. Az influencereket arra kértük, hogy Instagram poszt és story formájában mutassák be a dobozt követőiknek, irányítsák őket az 500e.hu oldalra, és hívják őket ötletelésre, hogy mit jelenthetnek a nyomok, vajon mi található a Westendnél. Néhány nappal később az influencerek felfedték, hogy a konténerben az új Fiat 500e autó található, amit most először mindenki megtekinthetett, aki ellátogatott a helyszínre. 

Eke Angéla

Instagram poszt

Balogh Eleni

Instagram poszt

Nagy Bogi

Instagram poszt

 

 

2. fázis
Az új Fiat 500e

A második fázisban az influencerek egy egész hétvégére megkaptak egy Fiat 500e autót, és annak kipróbálásáról osztottak meg tartalmat. Mind a 4 influencer saját profiljához illő, kreatív formában örökítette meg az autó tesztelését. A posztokban az 500e.hu oldalra mutató linket helyeztek el.

Eke Angéla

Instagram poszt

Balogh Eleni

Instagram poszt

Nagy Bogi

Instagram poszt

Az Eredmények

A 4 influencer 8 db Instagram posztot és 46 db Instagram storyt osztott meg a kampány során.

Összes elérés:
520.449

Kedvelés:
22.339

500e.hu hivatkozásfelkeresés:
456