Lenor

Kommunikáció

A Lenor áprilisban vezette be a magyar piacra az új Parfum des Secrets kollekciót. Négy egyedülállóan varázslatos textilöblítő, amely forradalmasítja a parfüm viselését. A tudomány és a művészet ötvözésével a Lenor egy úttörő formulát alkotott, mely gazdag illatkompozícióval új szintre emeli az öblítő klasszikus előnyeit. Prémium parfümanyagok hozzáadásával tartós, kifinomult illatot hozott létre, amely tökéletessé varázsolja viselője stílusát.

Influencer kampány
Ismert influencerek a márka szolgálatában

A márka bevezetéséhez olyan magyar influencereket kerestünk meg,
akik eleganciájukkal, kifinomultságukkal szorosan kapcsolódnak a termékhez.
A kampány kidolgozásában a lengyel székhelyű Brand Buddies csapattal dolgoztunk együtt,
így került kiválasztásra Dukai Regina és Wolf Eszter is.

Minőségi tartalomgyártás
az elérések érdekében
Influencereink minőségi tartalmakkal, értékes elérésekkel segítették a kampány sikerességét. A social tartalmak a célcsoport számára releváns online magazinokban is megjelentek.