Pick

Influencer kommunikáció

A Besocial Kft. megbízásából az ismert élelmiszeripari cég, a PICK Szeged Kft. számára készítettünk nyereményjátékot a TikTok és az Instagram felületére, melynek kapcsán influencerekkel is együttműködtünk. A 2021-es labdarúgó-Európa-bajnoksághoz kapcsolódva a PICK promóciós termékeihez az EB ideje alatt egy kis focilabda járt, mely végül fontos szerepet kapott a nyereményjátékban és az influencereknél is.

Kreatív koncepció
#naladaPICKlabda

A PICK számára tervezett nyereményjátékban azok vehettek részt, akik megvásárolták a promóciós termékeket a labdával, ezzel a labdával valamilyen kreatív tartalmat gyártottak, majd ezt a #naladaPICKlabda hashtaggel feltöltötték TikTokra vagy az Instagramra. Az influencerek is hasonlóképpjártak el: saját tartalmaikban ők is megjelenítették a labdát, és olyan trükköket mutattak, amelyekkel akár a követőik is nevezhetnek a nyereményjátékra.

Az influencerek

A projekthez olyan véleményformálókat javasoltunk, akiknek szoros kapcsolata van a sporttal. Kiemelendő Lipták Zoltán, ő az EURO2020 egyik magyar ambassadora volt, mellette pedig freestyle focista.

Eredmények

A videók összes megtekintése a TikTokon több, mint 4 millió volt! Ez azt jelenti, hogy a kampány során több mint kétszer elértük a TikTok teljes közösségét.